Bu Blogda Ara

26 Nisan 2012 Perşembe

Boşuna Çabam

Kalbim kanatlanmış uçuyor sanki
Hangi hayalimin peşinde kimbilir
Gülemiyorum bu halime
Şİmdim hayallerimden çok uzak
Çaresizliğim kalıcı
Alışkanlık halinde umutsuzluğum
Kokusunu alıyorum oysa uzak mutlu günlerin
Sevimsiz baharlar mı yoksa umudumu karartan böyle
Ne kadar büyüğünü istesem o kadar küçülüyor gerçekler
Elimdeki ufacık şansları da yitiriyorum
En çok korktuğum şey oluyor
Çöküyor hüzün gözlerime
Anlıyor herkes çektiklerimi
Bir kuru hayale kalıyor işim
Romanlar şiirler kesmiyor kanatıyor artık
Düşlerimde o kadar mutluyum ki oysa
Her şey iyi her şey güzel
Mutluluk kanat takmış iki yanıma
'uyusam ve hiç uyanmasam' ı diliyorum gizlice
Belli ki bu dünya bana göre değil
Başa çıkacak gücüm yok demek ki olanlarla
Boşuna çabam...


Hiç yorum yok: