Bu Blogda Ara

27 Nisan 2012 Cuma

Açlık

Açlığım onulmaz yara burada
Yüreğimde sevgi yoktu ki daha
Kritanya da boş  sokaklarda
Yazardım açtım çırpınıyordum

Kalemim kağıdım bir de ben vardım
Olmadı her şeyi ısırıyordum
Parmağım kanım emdikçe
Kahretsin yalnızdım avunuyordum

Bir alayla başladı onla hikayem
Sonsuza uzanan derince aşkım
Jlijali diye seslendim arsız
ve baktı içime sızdı ansız

Oysa ona layık değildim ki ben
Yırtık pardesüm olmayan yelek
Halim perişandı utanıyordum
Yürüyemiyordum yanında bile

Halimi duyup da öğrendiğinde
Hem sevinçliydim hem üzüntülü
Gönderdiği parayı kabul ettiğimde
Bir yandan acınmayı da sindiriyordum

Bir gemiye kapak attım nihayetinde
Bitirdim açlığımı bu hain şehri
Jlijali bu şehrin en narin sesi
Yankılandı yıllarca kulaklarımda

(KNUT HAMSUN IN ''AÇLIK'' ADLI ROMANIN TARAFIMCA ŞİİRLEŞTİRİLMİŞ HİKAYESİDİR.)


Hiç yorum yok: